duminică, 19 decembrie 2010

La mine la tara

Sambata asta trebuia sa aiba loc initierea lui Liviu in ritualul sangeros denumit sugestiv taierea porcului, insa evenimentul nu s-a mai produs. Am ajuns toti trei ca niste floricele aproape de pranz, cand porcul era deja taiat, parlit si transat, numai bine cat sa mancam o delicioasa pomana a porcului, insotita de o mamaliga strasnica si de o salata de varza acra, numai bine de acra.

Asta vroiam sa va spun, ca am mancat porc prajit si ca ne-a placuuuut, cu toate ca, pe drum in masina, cei de la Europa FM ne-au amenintat cu boli cardiovasculare, atac cerebral, boli hepatice si imbatranire prematura. Sa pape burtica lor carne de curcan de Craciun si sa fie sanatosi!

Si acum, iata ce poate face zapada, amurgul si, nu in ultimul rand, mana mea priceputa dintr-un sat modest din Campia Baraganului.






O fantana verde

4 comentarii:

  1. Apai sa va hie de bine, floriceilor! Exact ca voi, si eu am ales sa ajung sambata acasa la ora numa' bine potrivita pentru pomana celui ce-a fost Ghita.

    Un lucru n-am inteles: mana ta e priceputa dintr-un sat modest sau mana ta s-a priceput sa faca dintr-un sat modest etc? :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. In Belgia li se pare barbarism si taierea unei gaini :)). Sincer mi-e dor de taiatul porcului :D.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Cdr: mana mea priceputa a facut dintr-un sat modest o capodopera foto (de fapt, chiar sase!). Doamne, ce carcotasa poti sa fii! :))
    @Mihai: incet-incet, devine si romanii eco, bio si foarte, dar foarte sensibili si responsabili fata de mediul inconjurator, de-or sa moara toata animalele de batranete. :))

    RăspundețiȘtergere
  4. devin, devine... ce mai conteaza! e de vina aceeasi mana modesta care a facut pozele! :))

    RăspundețiȘtergere