duminică, 3 aprilie 2011

Ce frumos e la cota 1400

La naiba cu toti hater-ii, eu m-am hotarat sa promovez gradina carpatica.

Daca doriti sa evadati din cotidian, sa respirati aer curat si sa fiti la inaltime, doamnelor si domnilor, folositi cu incredere telecabina din Sinaia. Urcarea plus coborarea pana la cota 1400 costa numai 31 ron de persoana, iar urcarea si coborarea pana la cota 2000 este 62 de ron de persoana. Experienta, insa, e de nepretuit.

Bidoane colorate rad in soare

Cola is the real shit

E, nu-i asa ca va e pofta de mici?

Mai la dreapta de gratarul cu mici e un maidanez cu raie

Walk of fame

Avem si jacuzzi

Telegondola arata bine, dar nu face decat sa adanceasca tristetea

2 comentarii:

  1. stii chiar ma asteptam sa fie ceva frumos :D dar mi-am dat seama ca vorbim totusi de romania.

    cand eram eu mica, era chiar frumusel acolo. salbatic, dar nu chiar atat de trist.

    RăspundețiȘtergere
  2. I did my best, sper ca am convins pe cat mai multi sa dea atatia bani ca sa vada cu ochii lor peisajul deosebit de la cota 1400.

    RăspundețiȘtergere