luni, 28 martie 2011

Breaking news: Timpul este o resursa pretioasa!

Alina si-a inchis blogul pentru ca e primavara. O inteleg perfect, e o hotarare foarte buna. Dupa serviciu chiar nu-ti ramane atat de mult timp pentru tine&familie, iar calculatorul e o tentatie foarte mare. Si chiar daca nu iti dai seama pe moment, dupa o zi, doua, trei, sau mai tarziu, ajungi sa regreti ca nu-ti petreci timpul intr-un mod mai placut sau mai folositor.

Da, e foarte frumos ca omenirea a progresat atat de mult, ca avem acces la atatea informatii si sfaturi utile despre cum sa te machiezi, cum sa gatesti, cum sa faci sex si cum sa ai grija de copiii rezultati dup-aia, e bine ca stim ce se intampla in Japonia si cum se mai imbraca vedetele din Los Angeles, ca sunt atatea metode noi de a te distra si a mai trage cu ochiul la ce fac ceilalti, dar e foarte obositor sa fii conectat online de dimineata pana seara sau pana in creierii noptii. 

Si, cu toate ca internetul ne pune pe tava atat de multe, nu stiu cati sunt in stare sa-l foloseasca pentru evolutia personala si in asa fel incat sa nu se simta dezamagiti mai tarziu si “folositi” la randul lor de aceasta jucarie sofisticata. Eu marturisesc sincer ca nu reusesc sa fac asta, in marea majoritate a timpului. Blogul, insa, ramane unde stiti ca e, cine stie cand mai am chef sa scriu cate ceva. 

Ce vroiam eu sa zic, de fapt, e ca sustin ideea Alinei: acum, ca tot am trecut la ora de vara si ca a venit primavara, am putea sa devenim mai disponibili si receptivi la ideea de a trai in viata reala, aia pe care o are fiecare. Parca nu e acelasi sentiment sa vezi pe vreun site de stiri ca au inflorit magnoliile decat sa iti misti fundul pana-n parc si sa vezi florile cu ochii tai. Asa ca dati repede Ctrl+W si Shut Down, parce que fugit irreparabile tempus.

2 comentarii:

  1. Imi place tare mul titlul.
    Da, este o resursa tare pretioasa pe care de multe ori o consumam asa aiurea. Si internetul asta te prinde in multe forme, ba un blog, ba un facebook, 5 minute aici, 5 minute aici si uite asa de aduna ora.
    Si cand zici o ora pare putin, dar cand stii ca ai de petrecut cu copilul 3-4 ore pe zi inseamna deja o treime.
    Eu zic ca nu se merita...

    RăspundețiȘtergere
  2. eu sunt sigura ca nu merita. :) mai ramane si sa imi planific mai bine timpul. de week-end-ul asta sunt, in mod clar, foarte multumita - am fost la munte toti trei, n-am vorbit la telefon si n-am pus mana pe niciun mouse. ;))

    RăspundețiȘtergere