luni, 8 noiembrie 2010

Despre vergeturi, celulita si alte semne de frumusete

Am tot citit despre diverse celebritati (un exemplu, Jessica Alba) care se plangeau si ele, ca toate femeile, ca au ramas cu semne dupa nastere. Si ma gandeam eu, in sinea mea: pai daca ele au ramas cu vergeturi, ele care isi permit sa dea zeci de mii de euro pe cate o crema sau un tratament la salon, de mine ce sa mai zic? In timpul sarcinii, ma dadeam – cand aveam chef – cu ulei Johnson’s Baby dupa baie. O singura data mi-am luat de la farmacie o lotiune speciala si, Doamne, cat de urat mirosea! Abia am asteptat sa o termin, iar tati era terorizat cand ma bagam in pat langa el, dupa crema aia. Probabil era o crema buna, ca era scumpa, poate m-ar fi ajutat mai mult decat uleiul pentru bebelusi, dar… n-aveai cu cine, dom’le!

Deci da, am ramas cu vergeturi. Inainte sa nasc, intrebam pe toata lumea (care ar fi putut avea o idee despre) cum o sa arat imediat dupa nastere, imi imaginam ca o sa am o burta cu o mie de colacei, lasata, flasca, dezgustatoare. In mod surprinzator, n-a fost asa! Era o burtica decenta, care s-a micsorat in 2-3 luni, cred, fara sa fac mare lucru in afara de alaptat.


Trebuie mentionat ca am nascut normal, cu anestezie epidurala. Doctorita mea – o tipa absolut minunata, cu care mi-ar placea sa fiu si prietena, de n-ar fi ea atat de ocupata si careia o sa-i fiu mereu recunoscatoare, dr. Dinu Alla de la Cantacuzino – imi propusese cezariana, pe motiv ca sunt mica de inaltime, ingusta in solduri, iar bebe deja avea cam 3 kg la ultima ecografie. Am refuzat, fiindca altfel as fi simtit ca nu nasc eu si vroiam neaparat sa am controlul asupra situatiei, era vorba de experienta mea, copilul meu, sentimentele mele, durerea mea. Apropo de durere, in chinurile facerii, ma cam lasase curajul si i-am dat SMS ca vreau cezariana, dar n-a mai vrut ea atunci! Ha ha ha!

Am avut si celulita, cateva luni bune dupa nastere, eram cam disperata si nemultumita, mi-am cumparat geluri anti-celulita, am primit altele cadou, deja incepusem sa ma dau cu ele, cand, dupa 2-3 zile, am avut o revelatie!!! Toate chimicalele alea cu siguranta treceau si in lapte si, evident, nici nu m-am mai gandit la altceva decat la sanatatea Evei. Am pus cremele inapoi in cutiute si planuiam sa le refolosesc dupa un an, dupa ce termin cu alaptatul. Numai bine ca, la scurt timp, am observat ca minunata mea celulita nu mai e atat de vizibila. Cu atat mai bine, mi-am spus!

Si acum… ar trebui sa am o concluzie? Bineeee… tati ma gaseste la fel de frumoasa (sper ca nu sunt doar vorbe-n vant, ca am si facaletz in bucatarie :)) ), iar pentru Eva, cu siguranta, sunt CEA MAI FRUMOASA!

Un comentariu:

  1. Buna,
    Sunt graviduta pentru prima oara si caut de cateva zile un medic bun pentru bebeul meu asteptat timp de 5 ani. Ma gandeam daca vrei si nu te dranjez foarte tare sa-mi trimiti si mie pe mail numarul de mobil \fix sau o adresa de mail a d-nei dr. Ala Dinu.
    Adresa mea > mira_monny@yahoo.com
    Multumesc !

    RăspundețiȘtergere