duminică, 20 martie 2011

Cu mamaita la cinema

Da, chiar am iesit sambata seara in oras. Iiiiii-haaaaa! Pentru prima oara in nici nu vreau sa ma gandesc cati ani.

La un pahar de vorba cu barbata-miu, am aflat ca sunt o baba. O mamaita care habar n-are sa se distreze si care nu mai tine de mult pasul cu tineretul din ziua de azi. 

Am fost la cinema, unde am vazut un film. “Just go with it”, fiindca aveam de ales intre comedia asta si “Ritualul”. M-au trecut fiori reci pe sira spinarii cand am vazut posterul ala cu Anthony Hopkins, iar dupa ce am citit si sinopsis-ul, va dati seama, imi tremurau genunchii si mai abitir la gandul ca Liviu ar putea insista sa mergem sa-l vedem. Ar fi vrut el, saracul, dar cand a vazut ca nu ma-ncap pampersii Evei, a zis s-o lasam balta. 

A fost draguta comedia asta. Au fost multe momente in care se zgaltaiau toti umerii din sala de ras. Am plecat de-acolo cu un sentiment placut, asa ca n-o sa fiu carcotasa si n-o sa zic despre inconsistenta firului epic sau despre exagerarile de pe ici si de pe colo. Filmul si-a facut foarte bine treaba, ne-a binedispus, ne-a relaxat, n-am regretat nicio secunda pretul biletelor. Stie cineva daca Jennifer Aniston a fost vreodata cu tipul asta, Adam Sandler? Parc-au jucat si-n “Friends” (n-am vazut serialul, shoot me), dar am impresia ca au jucat intr-o mie de filme impreuna. Zau c-ar fi pacat sa nu se iubeasca si-n viata reala. Cred ca fac o petitie pe Facebook. 

Asa, si dupa film, al meu sot ma invita la un cico. Hahahahaha. Deja trecuse de 1 noaptea, cred, si nu ma mai puteam opri din cascat. Atunci m-a facut baba a doua oara. Doamne dumnezeule, tinerii din ziua de azi isi ignora cu desavarsire ritmul circadian, nici nu stiu la ce riscuri se expun!

2 comentarii:

  1. nope, n-au fost impreuna. mai bine pt sandler, ca mie nu imi place de ea nici sa ma pici cu ceara.

    cat despre babe, eu la 10 seara cad lata si n-am copil! :D putem insa sa actionam conform varstei si sa facem un club de tricotat, de ceai cu biscuiti, de schimb de macrameuri.. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. am invatat sa tricotez cand eram mica si imi placea, dar am uitat aproape tot. iar cat am fost casnica, in concediu cu bebe, nu m-am putut urni sa-mi cumpar niste andrele (ca sa-mi desavarsesc imaginea de baba! :)) ).

    zau, acuma nici nu stiu... sa-mi iau ochelari rotunzi de vedere, cu fund dublu, andrele si ghemuri de lana, sau sa-mi cumpar un top din ala sclipicios si-o fusta mini si, daca nu putem pleca in cluburi, sa dam petreceri non-stop la noi? :))

    RăspundețiȘtergere